domingo, 22 de junho de 2008

"Quercus Eolicus" por Triacastela Viva


foto atopada en Triacastela Viva

Quercus Eolicus é unha espécie autóctona galega, de caracter robusto, porte maxestuoso, que pode superar unha altura de 150 metros. Presenta un tronco recto e oco de cor braca, unha dura cortiza, e unha única folla verticilada composta normalmente por tres foliolos, tamen de cor branca. Presenta longas raices subterráneas que buscan subestacións ou liñas de alta tensión. Nunca florece, sendo un auténtico mistério a forma de reproducción desta curiosa árbore xigante... (Artigo completo en Triacastela Viva)

Via Made in Galiza

Máis
.

1 comentário:

Unknown disse...

Vamos haber si conseguimos de una puta vez,que dejen de expoliar y arruinar el patrimonio natural galego y en concreto de la Sierra del Oribio.Que fue calzada romana, paso de reyes y sobrevivió hasta que los especuladores sin escrúpulos con la connivencia de los colaboradores necesarios,pretenden destrozarla utilizando de coartada "vendiendo fume"(en este caso,aire) a los paisanos.
Cuando bien pronto las subvenciones públicas para una energía no rentable y mínima(3% del total energético del país) se acaben y existan otras alternativas realmente efectivas y quede el monte lleno de basura eólica...¿A quien pediremos responsabilidades?¿Para que servirán los molinos?...Para colgar a los responsables de tal descomunal barbarie.

Nas bitácoras amigas